Image Map

2014

Monday, December 9th, 2013


Eind van de maand staat, ons bloglezers, weer een veelvoud van blogposts te wachten over goede voornemens en plannen voor het volgende jaar. Ook ik zit boordevol plannen voor 2014 en ik dacht er dit jaar eens vroeg bij te zijn met de vooruit-kijk-plannen.

Nadat ik mij voor 2013 had voorgenomen om wat meer persoonlijke berichten te plaatsen, heb ik voor 2014 het plan om meer te laten zien van m'n werk. Tot op heden vond ik het niet gepast om op m'n blog ongeremd reclame te maken voor voorstellingen waar ik zelf bij betrokken was. Ik zag witblog als iets dat echt los stond van mijn werk. Naast mijn werk als dramaturg ben ik vast besloten om een geheel ander beroep te gaan uitoefenen. (Wat dat is hou ik nog even geheim.) Vanwege de aard van dat beroep denk ik nu heel anders over het delen van zakelijke projecten op mijn blog. Ook over mijn werk in het theater ben ik van plan hier meer te gaan schrijven. Bij nader inzien vind ik het bijvoorbeeld jammer dat ik nooit iets heb geschreven over de vocal warm-up CD voor zangeressen die ik maakte en die nu een jaar verkocht wordt via iTunes, Google en op Amazon. Ook over de Dramaturgenwinkel, een platform dat ik vorig jaar oprichtte heb ik hier nooit wat vertelt. Wanneer je met iets nieuws begint is het in het begin best lastig om mensen daar over te vertellen omdat je bang bent dat mensen je idee zullen afwijzen. In de toekomst wil ik dat dus anders gaan doen.

Ik hoop dat mijn nieuwe voornemens jullie nieuwsgierig maken en dat jullie witblog met plezier blijven lezen. 


~~~


English: At the end of this month we bloggers will read a lot of blogposts about new years resolutions  and plans for 2014. I have a lot of new plans for next years as well. Besides my work as a dramaturg I have decided to take up an entirely different profession (which I'll keep a secret just a bit longer). In the past I felt that it wasn't appropriate to talk about theatre productions I was working, on witblog. But now, because of the nature of this second profession, I find it entirely appropriate to talk about my profession on my blog. So in the future I will also write more about my work as a dramaturg. I also regret that I haven't written about projects that I had did in the past. I made a CD with vocal warm-up excersises that is available on iTunes, Google and Amazon. And I am the found of The Dramaturg Store (at the moment the website is only available in Dutch as de dramaturgenwinkel, the English website is coming soon). which is a platform for theatre makes to come into contact with dramaturgs. In the future I will also write more about my work as a dramaturg. I hope your looking forward to the changes.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...