Image Map

Billy Elliot

Tuesday, December 2nd, 2014


Première Billy Elliot-27



Eergisteren ging in het Circustheater de musical Billy Elliot in première. Voor Musical Reports maakt ik een fotoreportage van de rode loper, het slotapplaus en na afloop het persmoment op het podium. Hier kun je de hele serie bekijken.


Rode loper Billy Elliot



Normaliter zou ik zelf een recensie schrijven maar aangezien ik het volledig eens ben met de recensie die Sebas van Buuren schreef voor Musical Reports is het wat onlogisch om dat nog eens over te doen. Hier lees je zijn recensie. 


Slotapplaus Billy Elliot


Billy Elliot is in Nederland eigenlijk net zo goed als in Londen. Ik heb er werkelijk niets op aan te merken en heb gewoon een avond genoten van toptheater! In Londen maakte de voorstelling ook zeker indruk maar ik had daar zo weinig beenruimte (lees: ik heb gelukkig korte beentjes maar de dame en heer waarmee ik was zaten letterlijk met hun knieën in de nek van de personen voor hen). Dus doordat je nog lekkerder zit en het voor de meeste Nederlanders veel dichterbij is zeg ik: ga lekker in Nederland  naar Billy Elliot kijken!  

1 comment:

  1. Wat heb je een bijzonder beroep. Het ziet er in ieder geval uit als een heel geslaagde première!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...