Image Map

Could it be magic?

Time started: 18:20
Listening: Could it be magic? - The Puppini Sisters


10 februari ren ik waarschijnlijk naar de bioscoop (lees: ga ik heel erg m'n best doen m'n vriendje over te halen om mee te gaan naar een film die ik wil zien, en dat is misschien best een queste aangezien de vorige film waar ik zo nodig heen moest de aanfluiting Harry Potter 6 was) om de sinds 2004 eerste 2D film van Disney te zien.
Het speelt zich af in New Oleans en ik heb dan ook goede hoop dat de film vol zit met fantastische jazz klanken. En aangezien ik komende week in Disney zit zal ik wel doodgegoeid worden met de aankomende film dus zal ik helemaal wel benieuwd zijn.
Er komt ook een radarboot zoals in Disney te zien is in de film voor maar dit kunstwerk lijkt wel alsof het in Disney gemaakt is:

Eén van de werken uit de Disney collectie van kunstenaar Thomas Kinkade.

Phantom Manor met de Mark Twain:



Phantom Manor met de Molly Brown:


In 1811 werd de eerste 'Mississippi Steamboat' (de New Orleans geheten) te water gelaten op de Mississippi.




Het schijnt ook nog eens zo te zijn dat de film alleen in de bios komt en dus niet op DVD uitkomt.


Time ended: 18:28
Listening: Being jilted - The Puppini Sisters

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...