Image Map

...a little green bag

Time started: 14:49
Listening; Flavour - Room Eleven


De keuze is gemaakt en de tas is binnen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een andere tas dan ik in mijn vorige bericht heb genoemd als mogelijke opties.
Het is de Posey Bag van Kelly Moore in de kleur teal geworden.  Ik heb de tas bij PilgerBags.nl gekocht.






De tas werd snel geleverd en was bovendien fantastisch ingepakt, met vrolijk pakpapier en schattige minicards van moo. Een feestje om open te maken.
De Kelly Moore tassen worden geleverd in een bewaartas zodat je je cameratas altijd stofvrij kan bewaren. Van Pilger Bags kreeg ik bovendien een leuke paarse tashanger die erg mooi bij mijn tas past.






De tas is iets donkerder dan ik had gedacht maar is desondanks echt fantastisch. Het leer is heel soepel en de voering is een prachtige kleur paars/lila. Door de vele kleine vakjes is hij heel erg praktisch. Het grote vak in de tas kan je zelf indelen, wat het een perfecte cameratas maakt. De Posey bag is niet heel erg groot (PilgerBags verkoopt wel ook grotere tassen). Ik heb expres voor een niet al te grote tas gekozen omdat mijn camera niet zo heel groot is en ik bovendien niet verwacht dat ik snel meer dan 3 objectieven zal aanschaffen.










De Kokeshi kocht ik een aantal maanden geleden bij LikeLeaf.nl. Maar inmiddels is LikeLeaf helemaal vernieuwd en is de webwinkel zich met name gaan richten op kinderkleding.
Het voorste vak (dat met twee ritsjes helemaal is open te maken) bevat allemaal kleine vakjes speciaal voor SD geheugen kaartjes en bankpassen/creditcards/visitekaartjes.



Time ended: 15:53
Listening: Wicked World - Laura Jansen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...