Image Map

Best of British Nº 4: Ted Baker

Time started: 19.58
Watching: Big Bang Theory




In de Boots (ja daar hebben we mijn favo drogist weer) kocht ik een paar jaar geleden de toilettas waar ik mijn make-up in bewaar. De ontwerper van dat tasje is Ted Baker en nu ik recentelijk mijn tweede Ted Baker aankoop deed (namelijk mijn nieuwe iPhone hoesje) leek Ted Baker mijn wel geschikt om een Best of British post aan te wijden.


Detail van mijn al weer enigszins oude make-up tas.


Ted Baker maakt en verkoopt sinds enige tijd ook kleding en accessoires via een erg mooie webshop.




Ook bij Ted Baker is er momenteel uitverkoop dus wat mij betreft genoeg reden om eens een kijkje te nemen in de webshop. Naast dure avond kleding (denk aan bedragen van €399 en zelfs €699) is Ted Baker erg goed in het ontwerpen van mooie prints. Zoals een print van Dorothy's rode schoentjes op de jurk rechts boven of de trapeze artiesten op de zwarte blouse rechts onder.


Jurkjes en tops tussen de €49 en €399




Time ended: 22.51
Listening: Relax - Today Is A Gift



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...