Image Map

De Vegetarische Slager

Time started: 19.13


Sinds de komst van De Vegetarische Slager ben ik al fan van het prachtige op Art Nouveau gebaseerde logo dat het bedrijf heeft. Daarnaast ben ik meer dan de helft van mijn leven vegetariër en ook daarom dus nieuwsgierig naar de nieuwkomer in Den Haag.


via de website van De Vegetarische Slager


Afgelopen week maakte ik uitgebreid kennis met de Vegetarische Slager. Ik begon met rul gehakt van het supermarktje op de hoek van de straat. Zelfs mijn vriend vond dit gehakt lekker, hoewel hij tot nu toe vegetarisch gehakt altijd te droog vond. De dag erop bestelde ik een Mega Vega no tuna bagel bij Bagels & Beans. De bagel is 2 maanden op proef en is verkrijgbaar in alle Bagels & Beans vestigingen.




Vervolgens bracht ik een bezoek aan de winkel op het Spui in Den Haag. Ik ging daar in de eerste plaats heen voor vegetarische BBQ spiesen (aangezien ik donderdag ging BBQ-en). Ook kocht ik Indian Curry kipstukjes, vis zonder vis gepaneerde garnalen, sushi, jam van Mama Djambo, een klein flesje Van Nahmen perensap en Booja Booja (Dairy free/Organic/Gluten free) Hazelnut Crunch Chocolate Truffles. Behalve de jam moet ik alle producten nog uitproberen. Maar aangezien alle vleesvervangende producten van De Vegetarische Slager ingevroren zijn maakt het niets uit hoe lang je er over doet om de producten te gebruiken.


via 


Tijdens een weekend in Gelderland kwam ik bij Van der Valk Harderwijk terecht en tot mijn verbazing stonden daar ook twee gerechten op de kaart met vleesvervangers van De Vegetarische Slager.
Gister had mijn supermarktje om de hoek (aangesloten bij COOP supermarkten) ook griekse braadstukjes en gerookte spekjes in het assortiment. Tot slot kwam De Vegetarische Slager vandaag met het nieuws dat ook de Jumbo Supermarkten nu vast 5 producten van De Vegetarische Slager verkoopt. De 5 vaste producten zijn kip, kipspiesjes, rul gehakt, gehaktballen en gerookte spekjes.






Tip: Mocht je voor een uitgebreider assortiment naar de winkel in Den Haag komen loop dan even de hoek om en breng ook een bezoekje aan Vegetarische Toko Sie-San. Ook zij verkopen een uitgebreid aanbod van lekkere vleesvervangers. Zelf vind de gerookte kip (warm) en hamrollade (zowel koud als warm te eten) erg lekker.



Time ended: 14.27


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...