Image Map

For beter or worst... Seizoen 2011-2012

Time started: 16.59


Nu het nieuwe theaterseizoen bijna van start gaat (en bij gebrek aan interessante voorstellingen om te bezoeken) vond ik het een goed moment om nog even terug te kijken op het afgelopen theaterseizoen en om even te kijken naar de toekomst. Daarom om te beginnen mijn top 3 van favoriete voorstellingen van seizoen 2011-2012:

1. Road Show - Menier Chocolate Factory [London]
2. Een gedeelde tweede plaats voor: 
      Corteo van Cirque du Soleil en 
      Soldaat van Oranje van New Productions
3. Next to Normal - Stage Entertainment 




Daartegenover staat dan de top 3 van de, voor mij, grootste tegenvallers:

1. De Internationale Keuze - Festival van De Rotterdamse Schouwburg [zodanig tegenvallend dat ik geen recensies heb geschreven over de voorstellingen die ik daar zag]
2. Ghost - Ghost London Ltd. [London]
3. Saturday Night Fever - Stage Entertainment




Om te kunnen zien of mijn verwachtingen aan het eind van komend seizoen zijn uitgekomen, ook een lijstje van voorstellingen waar ik de hoogste verwachtingen van heb:

1. Merrily We Roll Along - Menier Chocolate Factory [Londen]
2. Book of Mormon - The Prince of Wales Theatre [Londen]
3. Aspects of Love - Stage Entertainment
5. Kiss me Kate - M-Lab





Time ended: 18.46
Listening: Rumour has it - Smash Soundtrack

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...