Image Map

Hotel De Goudfazant

Time started: 14.50



Wanneer ik een voorstelling bezoek in theater M-lab ga ik geregeld eten bij het restaurant dat naast het fijne theater is gevestigd. Van een bezoek aan restaurant Hotel De Goudfazant (laat je niet foppen, slapen is er volgens mij echt niet mogelijk) wordt ik altijd blij. Het eten is verrukkelijk, ook al heb ik als vegetariër maar 1 optie. Zelfs gerechten met ingrediënten die ik normaliter vies vind zijn bij De Goudfazant om je vingers bij af te likken. De gerechten zijn mooi opgemaakt en suiker voor in je thee wordt geserveerd in mooie zilveren potjes.






Hotel De Goudfazant is gevestigd in een voormalige loods aan een oever van het IJ. De ruimte doet groots en industrieel aan. Maar straalt door de plaatsing van oude auto's, posters, een oude neonreclame met het woord 'Hotel', een bootje, een grote glazen ruimte voor wijnopslag en een gigantische lamp ook een gezellige vintage sfeer uit.







De kaart is klein maar de gerechten weten mij altijd te verrassen. Ook de prijzen +/- €7,50 voor een voorgerecht en +/- €18 voor een hoofdgerecht zijn zeer schappelijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het enige eventuele minpunt is dat je het direct naast de voormalige garagedeuren wat koud kan krijgen aan je benen.





Hotel De Goudfazant vind je aan de Aambeeldstraat 10H in Amsterdam-Noord. Ze is open van dinsdag t/m zondag vanaf 18.00 uur. Reserveren kan via info@hoteldegoudfazant.nl of 020-6365170.


Time ended: 15.27

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...