Image Map

Art Nouveau Dream Home

Saturday, October 12th, 2013


Op funda vond ik mijn droomhuis! Ik ben al jaren dol op Art nouveau en dit fantastische pand aan een Delftse gracht voldoet aan bijna al mijn woonwensen ("ok, ik kan het niet betalen", "ok, er is geen parkeerplaats in de straat" en "ok, perfect zou het pas zijn met een veranda" maar toch, het is pretty close). Naast de twee voorkamers is er nog een binnenplaats, een mooie grote keuken en een gigantische zolder. Klik voor meer foto's hier.


Vroeger




Stained glass



Detail window



Round shapes


Details



Bathroom



~~~


English: I found my dreamhouse at funda (a Dutch version of Rightmove)! I've always loved Art nouveau and this magnifiscent house in Delft is almost everything I could wish for in a home. To see more pictures click here.

2 comments:

  1. Woah, gaaf! Ik zou later wel een oud herenhuis in Den Haag willen ;) Met van die hoge plafonds, een open haard en een privé bibliotheek. Dat wordt sparen :P

    ReplyDelete
  2. Leuke tekst hier! Ik ben op zoek naar een aanrechtblad van keramiek, graniet of composiet en vroeg me af of jullie betere prijzen weten te vinden online dan natuursteen-werkblad.be/keukentabletten/. Ik ga namelijk een nieuw aanrechtblad kopen

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...